Nedan finner du våra vanligaste frågor. Kontakt vår support om du inte hittar svaret på ditt problem här.
- Hur laddar jag ner appen?ProBITS-appen finns för iOS och Android.
- Jag får ingen inbjudan till appenNär du läggs till som användare i Appen (om du är användare) eller i administrationsgränssnittet (om du är coach eller administratör) så ska du få en inbjudan via e-post. Vanligtvis kommer detta e-postmeddelande att hamna i din inkorg inom 5 minuter från att du lagts till i systemet, men i vissa fall kan detta meddelande… Läs mer: Jag får ingen inbjudan till appen
- Jag har problem att logga inOm du har problem med att logga in, ska du först kontrollera att du har skrivit in rätt användarnamn (din e-postadress), och när det är klart ska du kontrollera att du har skrivit in ditt valda lösenord rätt. Om du är osäker på att du skrivit in rätt lösenord kan du trycka på ögon symbolen… Läs mer: Jag har problem att logga in
- Jag vill återställa mitt lösenord till AppenBörja med att trycka på länken ”Glömt ditt lösenord?” som finns på inloggningssidan på appen och därefter öppnar sig en ny sida som heter ”Återställ lösenord”. Skriv sedan in din e-postadress och tryck på knappen ”Återställ lösenord”. Du kommer nu få ett meddelande om att ett e-postmeddelande har skickats till dig för att du ska… Läs mer: Jag vill återställa mitt lösenord till Appen